Welke voeding maakt dik?

Een grote meta analyse werpt eindelijk meerlicht op wat dikmakers zijn en wat niet. De meta analyse bestaat uit 3 longitudinaalstudies waarin in totaal 22.000 mannen en 100.000 vrouwen 20 jaar werden gevolgd. Studies van dit formaat leveren betrouwbare resultaten. Uit deze meta analyse kwamen de volgende voedingsmiddelen als dikmakers naar voren:

1. Aardappelen (vooral gefrituurd)

2. Zoete dranken

3. chips

[thrive_leads id='3269']

Hiervan kwam men gemiddeld elke vier jaar drie pond aan. Elke dag een zak chips leverde anderhalve pond extra per jaar op. Dagelijks gekookte aardappelen leverde 450 gram op en een zak patat wel drie pond.

Gelukkig zijn er ook producten die zorgen voor een gewichtreductie:

1. Yoghurt

2. Noten

3. Groenten

 

Bron

Het onderzoek is uitgevoerd door de Harvard University. New England Journal of Medicine; http://tinyurl.com/interdieet

Vegetarische Omega-3 uit algen

Opti omega 3 Opti3 is een van de beste supplementen die je voor je gezondheid kunt nemen.
  • Uit algen, geen vis gaat dood
  • Zeer goed voor huid, haar en cognitie
  • Helpt bij vetverbranding
  • Geschikt voor vegetariërs
Opti Omega-3 voordelig kopen
By | 2011-07-06T12:54:44+00:00 06 juli 2011|Afvallen|0 Comments

Leave A Comment

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com